Rabobank Oosterschelde: hoofdsponsor

Erg lang hebben ze er niet over na hoeven denken. De nieuwe hoofdsponsor van VV Bruse Boys, Rabobank Oosterschelde, heeft vertrouwen in de komende samenwerking met de Bruse vereniging. “Een hoog kwaliteitsniveau, een juiste uitstraling en exposure, dat is wat voor ons de doorslag gaf”, zegt Ad de Korte, Directievoorzitter Rabobank Oosterschelde. Maatschappelijk betrokken in de kernen “De Rabobank is dichtbij, betrokken en toonaangevend. Op deze manier willen we inhoud geven aan het bankieren en maatschappelijk verantwoord zijn in de regio. Vroeger waren we vooral fysiek aanwezig in de kernen, maar doordat onze klanten steeds meer gebruik zijn maken van het internet, zijn we overgestapt op een andere klantbenadering. We hebben in diverse kernen medewerkers van de bank als ambassadeurs benoemd. Heleen van Otzel bijvoorbeeld, zij is het aanspreekpunt voor Bruinisse.  

 

Daarnaast werken we met coöperatief dividend.  Dit is een deel van de winst wat beschikbaar is voor initiatieven van verenigingen en stichtingen, maar ook voor diverse projecten kan er een beroep op gedaan worden. Denk bijvoorbeeld aan de tillift voor Manege Balans in Dreischor en een bijdrage aan de vleugel in de Nieuwe Kerk in Zierikzee.


Naast onze ambassadeurs en het coöperatief dividend, is er ook de sponsoring. Op Schouwen-Duiveland zijn we hierin nog niet zo prominent vertegenwoordigd. We sponsoren bijvoorbeeld wel de Halve van Renesse, Het Menevenement bij Oosterland en de Kustmarathon. Veel van onze sponsoractiviteiten vinden vooral in het westen van het eiland plaats en we hebben ons hoofdkantoor in Zierikzee. VV Bruse Boys is vervolgens voor ons een logische stap om zo ook in het oosten van Schouwen - Duiveland vertegenwoordigd te zijn. Temeer omdat we ook in het verleden al bij de vereniging betrokken waren middels sponsoring van trainingsjassen, reclamebord en stoeltjes op het hoofdveld. Met de Stichting Veldsport is vervolgens het balletje gaan rollen voor hoofdsponsoring van het 1e elftal van VV Bruse Boys.


Winwin situatie

Vooralsnog hebben we een sponsorcontract afgesloten voor 3 jaar. Als het bevalt, is er de mogelijkheid deze periode voor nog eens 3 jaar te verlengen. Ik zie het als een winwin situatie voor beide partijen. Op onze manier leveren wij een bijdrage aan de sportieve prestaties van Bruse Boys en Bruse Boys zorgt voor zichtbaarheid van Rabobank Oosterschelde. Die zichtbaarheid en herkenbaarheid zul je overal terug zien. Banieren, een welkomsbord bij de ingang van het sportcomplex, borden langs het veld, trainingstassen, jassen, shirts, tot aan de koffiebekers toe. Alles wat mogelijk is zodat je uiteindelijk niet om de Rabobank heen kan! Bij VV Kloetinge hebben we het ‘cashless betalen’ geïntroduceerd. Chippen via je mobiel. Denken in mogelijkheden en kansen, dat doen we ook bij Bruse Boys.    Wat ik daarvoor van VV Bruse Boys verwacht? Het is wat ons betreft wederkerig. Ik vind het belangrijk dat er zorgvuldig met de sponsor wordt omgegaan. Dat kan zijn in wederzijdse communicatie, maar we verwachten ook een belletje als er vlaggen stuk gewaaid zijn. We zien het ook echt als een samenwerking waarbij we elkaars kwaliteiten ten volle benutten.


Medewerkers

Het is ook niet vreemd dat we zo betrokken zijn. Los van het feit dat we betrokkenheid hoog in het vaandel hebben staan, we kunnen niet om onze medewerkers heen. Ze wonen in de buurt van waar ze werken. Ze participeren in besturen, commissies en in elke vereniging zit wel een medewerker van de Rabobank. Logisch dat er maatschappelijke betrokkenheid volgt. Kiezen voor sport is dan al net zo vanzelfsprekend. Vanuit ons vitaliteitsprogramma worden de sportieve prestaties van de medewerkers gestimuleerd. En dan is het niet alleen voetbal, maar ook fietsen, zwemmen en wandelen. We hebben bedrijfsteams die zich inzetten voor de Ride for the Roses, die meedoen aan voetbaltoernooien en wandeltochten. Er is altijd wel een medewerker van de Rabobank die bezig is met zijn of haar sport. Mede hierdoor zit de sport als het ware verankerd in onze missie; investeren in de leefomgeving van onze klanten en leden. Investeren in duurzame relaties waarbij partnership en samenwerken leidend zijn en samen met VV Bruse Boys kijken naar kansen om de club en de bank te versterken. Een echte winwin situatie!”   Productie Rabobank Oosterschelde reclameboog

Laat een reactie achter op dit bericht.

rabobank-hoofdsponsor

(subsponsors)
Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

vriendenloterij